Er kunnen veel verschillende oorzaken zijn voor een betalingsfout. Enkele veelvoorkomende oorzaken zijn bijvoorbeeld
- Verkeerd ingevoerde kaartgegevens (onjuist kaartnummer, onjuiste vervaldatum)
- Het bedrag overschrijdt de limiet
- Vreemde valuta worden niet geaccepteerd op de kaart van de gebruiker
- De betaling is geblokkeerd door de bank als veiligheidsmaatregel
- 3DS-fout (de gebruiker heeft het wachtwoord of de sms-code niet ingevoerd of de transactie niet bevestigd in zijn bank-app om de betaling te autoriseren)
- 3DS wordt niet ondersteund (de bank van de gebruiker ondersteunt of staat dit type transactie niet toe)
- Kaartgegevens ingevoerd met wachtwoordbeheer/opgeslagen kaartgegevens gebruikt in webbrowser (Onze tip, probeer je kaartgegevens opnieuw handmatig in te voeren)
- Adblocker actief. Uw adblocker blokkeert mogelijk het 3D-verificatieproces op onze website.
- U gebruikt de webbrowser Firefox. Dit geeft soms problemen tijdens een online betaalproces. Probeer een andere webbrowser voor betalingen, zoals Chrome.
Voor sommige gebruikers helpt het om de app op de telefoon die wordt gebruikt voor de verificatie te verwijderen en opnieuw te installeren. Als de verificatie herhaaldelijk mislukt, raden we je aan om contact op te nemen met je bank voor meer informatie of om een andere creditcard te gebruiken.
Als je twijfelt en ondersteuning nodig hebt, kun je altijd contact opnemen met ons speciale ondersteuningsteam via ons online contactformulier.